Informace a dokumenty ŠJ
Postup zřízení služby a objednávání přes aplikaci strava.cz
Číslo zařízení: 3631
Přístupové jméno / uživatel: prijmenijmeno (např. novakbretislav), bez diakritiky
Heslo k prvnímu přihlášení: datum narození (např. 12092001)
Teď jste přihlášení v systému.
Potvrdíte položku Objednávky stravy. Proveďte požadované změny svých přihlášek a odhlášek. Změny uložte a potvrďte položkou Odeslat. Ze systému se odhlásíte potvrzením položky Odhlášení uživatele.
Pokyny k výběru ze dvou druhů jídel
S pokyny k objednávání jídel se můžete seznámit na stránkách www.strava.cz.
- Oběd č. 2 si každý strávník může navolit na stránkách strava.cz, a to nejpozději do pátku do 13:00hod na úterý
- Nejpozději do pondělí do 13:00hod na středu
- nejpozději do úterý do 13:00hod na čtvrtek
- Oběd č. 2 se vaří pouze v případě, že si ho vybere minimálně 30 strávníků. Pokud bude tento počet menší, mají všichni strávníci automaticky navolen oběd č. 1.
- V případě, že počet zájemců o oběd č. 1 nebude minimálně 30, bude všem navolen oběd č. 2.
- Na jídelním lístku, který je vyvěšen ve školní jídelně, bude jeden den dopředu vyškrtnut oběd, který se nevaří.
Postup při výběru jídla je stejný jako při odhlašování a přihlašování stravy:
- Zde zvolte v sekci Strávník položku Objednávání stravy.
- Pak zvolte položku Přihlášení uživatele.
- Vyplňte a potvrďte položku Číslo zařízení 3631 a jste přihlášeni do „své jídelny“.
- Vyplňte a potvrďte položky Uživatel a Heslo. Tím jste přihlášeni do systému.
- Pak potvrďte položku Objednávky stravy. Proveďte požadované změny svých přihlášek a odhlášek. Změny nezapomeňte uložit potvrzením položky Odeslat.
- Ze systému se odhlaste potvrzením položky Odhlášení uživatele.
- Telefonicky si nelze objednat oběd č. 2
Způsob platby stravného
- Hotově - zpravidla se obědy prodávají poslední pracovní den v měsíci (dle vyvěšeného rozpisu) v kanceláři školní jídelny, u vstupu do jídelny, vedle hlavního vchodu do budovy školy.
- Bezhotovostně - formou trvalého příkazu po vyplnění přihlášky k bezhotovostní platbě, splatné 15. dne předchozího kalendářního měsíce, mimo červen a červenec. Přihláška musí být odevzdaná vždy do 10. dne předchozího měsíce. Strávník dostane přidělený variabilní symbol (evidenční číslo strávníka), pod kterým budou identifikovány veškeré platby. Žáci jsou po zaplacení automaticky přihlášení ke stravě. V případě nesplacené pohledávky - dluhu, nemůže být žák přihlášen ke stravování.
Objednávání, odhlašování a vyúčtování obědů
- Přes aplikaci strava.cz - denně do 13 hodin na den následující (na základě přístupových kódu přidělených při přihlášení ke stravování).
- Osobně v kanceláři školní jídelny v době od 7:00 hod do 8:00 hod.
- Telefonicky mimořádně, v případě neplánované nepřítomnosti žáka ve škole (např. nemoc) na číslech: +420 596 910 682 nebo +420 775 349 273 a to v daný den od 6:00 hod do 6:30 hod.
- Při platbě v hotovosti se částky za odhlášené obědy vyúčtují v hotovosti k 30.6. příslušného kalendářního roku.
- U bezhotovostní platby se přeplatky vyúčtují k 30.6. příslušného kalendářního roku a vracejí se jednou ročně v měsíci červenci, bezhotovostně, na Váš účet.
- Při změně kategorie žáka, je nutné změnit výši trvalého příkazu!
Dokumenty